Najskuteczniejsze porady dotyczące marketingu mobilnego w Internecie

Wraz z coraz powszechniejszym wykorzystaniem urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony i tablety, kampanie marketingu mobilnego wykorzystujące te urządzenia zyskują na popularności.

Jeśli jesteś zainteresowany skorzystaniem z takiej kampanii w celu wypromowania swojego biznesu, ten artykuł może dać Ci porady, których potrzebujesz, aby zacząć.Pracuj nad kompozycją wiadomości. Możesz użyć tylko 160 znaków, więc bądź zwięzły, ale jasny. Przy wysyłaniu wiadomości tekstowych dopuszczalne są skróty lub „mówienie tekstu”. Twoja wiadomość o rezygnacji może również zawierać tego rodzaju wiadomość. W ten sposób możesz zapisywać postacie. Możesz uzyskać dobre pomysły od niektórych tłumaczy.Ułatw swoim klientom udostępnianie Twojego mobilnego przekazu marketingowego. Opcje takie jak rabaty oparte na poleceniach lub sugestiach przekazania specjalnej oferty znajomemu mogą prowadzić do zwiększonej reklamy szeptanej. Wielu konsumentów szuka rekomendacji u znajomych i rodziny, więc ułatwienie udostępniania wiadomości mobilnych może znacznie zwiększyć bazę klientów.Upewnij się, że jako marketer mobilny śledzisz swoją obecność w mediach społecznościowych. Jeśli masz stronę na Facebooku lub Twitterze, chcesz monitorować, co ludzie o tobie myślą i ile osób ogólnie cię lubi/nie lubi. Umożliwi to naprawienie niektórych rzeczy, aby lepiej zaspokoić potrzeby odbiorców.W przypadku użytkowników mobilnych tekst ma o wiele większy wpływ niż wideo, więc pamiętaj o tym przed opracowaniem kampanii marketingowej. Najskuteczniejsze porady dotyczące marketingu mobilnego w Internecie

Ponad 88% wszystkich użytkowników telefonów komórkowych zajmuje się wiadomościami tekstowymi, ale tylko około 41% z nich poświęca czas na oglądanie filmów na swoich urządzeniach mobilnych.

To oczywiście oznacza, że ​​tekst powinien być Twoim większym obszarem zainteresowania.Pamiętaj, że marketing mobilny działa najlepiej, aby zatrzymać obecnych klientów, a niekoniecznie przyciągać nowych. Dzieje się tak, ponieważ większość użytkowników mobilnych nie przegląda Internetu w taki sam sposób, w jaki użytkownicy komputerów PC przeglądają swoje. Użytkownicy mobilni to trudne ryby do zahaczenia, jeśli jeszcze nie skubali przynęty.Reklamy, które wyświetlasz w witrynach mobilnych, również muszą być odpowiednio sformatowane, więc zdecydowanie musisz się tym zająć, jeśli w ogóle planujesz wyświetlać reklamy. Sprawdź usługi, takie jak iAd firmy Apple i MobClix, aby znaleźć różne sposoby wyświetlania banerów reklamowych w witrynach mobilnych.Jeśli projektujesz wiadomość mobilną, wykorzystaj kolejny takt, włączając coś podobnego do podstawowej kampanii marketingu internetowego. Zapewni to dystrybucję najlepszych materiałów do jak największej liczby osób na Twoim rynku. Nie ma powodu, aby rozdzielać swoje wysiłki.Wysyłając e-maile z marketingowymi wiadomościami mobilnymi, chcesz mieć pewność, że masz imię klienta i używaj go! Gdy wiadomość wydaje się osobista, ludzie prawdopodobnie ją przeczytają. Poświęć trochę czasu, aby dać swoim klientom poczucie, że mogą ci zaufać.Aby zachęcić więcej osób do zapisania się na coś, co oferujesz, podaruj coś za darmo. Na przykład, jeśli próbujesz nakłonić ludzi do zarejestrowania się w usłudze dzwonków, zaoferuj im jeden dzwonek za darmo, jeśli wyślą SMS-a RINGTONE na Twój numer. Ludzie uwielbiają dostawać coś za darmo, a wysyłanie im SMS-ów sprawia, że ​​nie wydaje się to być transakcją.Urządzenia mobilne będą coraz bardziej popularne, a ich użycie coraz powszechniejsze, więc każda skuteczna strategia marketingowa będzie musiała wykorzystać ten fakt. Stosując techniki, których nauczyłeś się z tego artykułu, możesz mieć pewność, że Twoja firma nie zostanie w tyle.